Woehoeee, bijna naar Malawi!

8 oktober 2018 - Enschede, Nederland

Hoi allemaal! Welkom op ons reisblog. Gedurende onze tijd in Malawi zullen we jullie via dit reisblog proberen zoveel mogelijk op de hoogte te houden van onze avonturen :). We zijn nu nog erg druk bezig met de voorbereidingen, maar de kriebels beginnen te komen. Nog maar een weekje en dan is het al zover! Voor de mensen die benieuwd zijn naar wat wij allemaal mee gaan maken, meld je aan voor onze mailinglijst. Je krijgt dan een berichtje wanneer wij iets nieuws online hebben gezet.

Liefs,

Jorissa & Hanne

1. Reislogger:
    8 oktober 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Jan, Margreet, Charlotte en Floris:
    9 oktober 2018
    Lieve meiden, heel veel succes met de voorbereidingen. We zijn erg benieuwd naar jullie avonturen!
  3. Oma en Ap:
    14 oktober 2018
    Wat een avontuur Hanne,nog een paar daagjes Nederland en dan....veel succes in Malawi!
  4. Carla en Martin hogeling:
    18 oktober 2018
    Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen en belevenissen!
    Toi toi toi meiden, groetjes carla
  5. Clemens Marjon Annick Bente:
    18 oktober 2018
    We gaan jullie volgen! Hartelijke groeten!
  6. Opa en oma twigt.l:
    18 oktober 2018
    Hallo Jorissa en Hanne, jullie zijn goed aangekomen hè fijn hoor. Ik heb de berichtjes gelezen die je aan mama had gestuurd
    Het is heel anders hè allemaal. Even wennen en het beste er van maken maar hoor. Groetjes van opa en oma.
  7. Emiel, Jolanda, Babs en Bregje:
    20 oktober 2018
    Lieve Hanne en Jorissa, heel veel succes in Malawi! We zijn benieuwd naar jullie ervaringen! 🍀🍀